Wat kost dat nou?

prijzen

Ik hou van eenvoud. Eenvoudige prijsstelling en duidelijk zijn over wat je daar voor krijgt.

Een prijsinschatting voor jouw project maak ik graag en snel.

 hieronder geef ik per categorie een paar voorbeeldprijzen.

Branding

Voor

Irina Verwer

maakte ik een huisstijl voor 1500 euro.

Voor

Desideratum

maakte ik een huisstijl voor 2200 euro.

Huisstijl & prijzen

Elke creatie proces is anders en uniek. Toch zijn er grote lijnen in te benoemen. Het proces wordt gekenmerkt door 3 fases

Fase 1: Verbinden

Als een branding het verhaal van jouw bedrijf moet vertellen dan moet ik het naadje van de kous weten. Ik moet weten wat jou beweegt en wat je echt bedoelt. Ik neem hier graag de tijd voor.

Fase 2: Creëren

Creatie is inspiratie en transpiratie. Ik neem de conclusies en uitkomsten uit de eerste fase mee en kom met een visueel voorstel. Daar gaan we samen mee aan de slag net zo lang totdat het aan de eisen van het merk (functioneel) als aan de eisen van jou (estethisch) voldoet.

Fase 3: Opleveren

Als we de stijl hebben bepaald moeten er ook dingen gemaakt worden zodat je het kan gebruiken. Het gaat dan om logo varianten (verschillende kleuren, groottes, besatndformaten etc), kleurdefinities, lettertypes (en hoe te gebruiken), social media & Website mockups.

Logo

Je logo is de meest gecondenseerde vorm je Branding. Een element dat je op verschillende manieren moet kunnen gebruiken.

Kleurgebruik

Een consistent kleurgebruik verhoogt je herkenbaarheid dramatisch. Denk hierbij niet alleen aan een hoofdkleur maar ook aan combinaties

Social stijlen

Een herkenbare stijl op social media maakt het leven een stuk aangenamer. De voortdurende druk om te posten is al groot genoeg.

Look & feel

De kern van een branding is hoe je hem gebruikt. Ik zorg dat je voldoende voorbeelden hebt hoe je je huisstijl kan gebruiken

Lettertypes

Zorgvuldig uitgekozen lettertypes die het beeld van elkaar versterken. Dat zoeken we!

Drukwerk

Minder en minder belangrijk… maar toch. Laten we ze gewoon maken. Een visitekaartje, briefpapier.

Websites

Websites en websites

De meest complexe site die ik gebouwd heb is die van Sensual Glow School. Die bestaat uit (www.sensualglowschool.com) een complete leeromgeving. In deze site kan je inloggen, cursussen aanmaken, cursussen verkopen, abonnementen. De site is gekoppeld aan tal van modules en systemen.

De meest eenvoudige site die ik bouw zijn Salespages van 1 pagina.Het doel van deze sites is om verkopen te genereren

En alles daartussen in. De aanpak van jouw website bespreek ik graag met je.

Voor

Inya

maakte ik een website voor 2200 euro.

Voor

Sensual Glow

maakte ik een website voor 2700 euro.

Weten wat jouw project kost?

In bijna alle gevallen kan ik een vrij goede indicatie geven van wat de kosten zijn nadat we contact gehad hebben.

Websites & prijzen

Elke creatie proces is anders en uniek. Toch zijn er grote lijnen in te benoemen. Het proces wordt gekenmerkt door 3 fases

Fase 1: Functioneel ontwerp

Samen bepalen we de doelen van jouw website. Wat wil je dat mensen komen doen op jouw website? Wil je dat mensen komen kopen? Of wil je ze informeren? Wil je dat ze zich inschrijven voor nieuwsbrieven? Wil je een Blog?

Dat doen we voor de site als geheel en voor elke pagina apart.

Fase 2: Grafisch ontwerp

Bijna altijd levert Fase 1 een aantal type pagina’s op zoals: Productpagina, Productcategoriepagina, informatie pagina etc etc. Voor al deze categoriën maak ik een ontwerp zodat er een duidelijke samenhang is en mensen snel en efficiënt kunnen doen wat jij wil dat ze doen.

Fase 3: Uitvoeren & opleveren

De finale fase is het maken van de site. Het samenbrengen van de onderdelen tot één geheel.

Ik werk altijd in systemen waarin jij na de oplevering makkelijk kan werken, toevoegen en wijzigen. Bij de oplevering hoort ook een instructie hiervoor.